Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Dispozitii finale concurs pentru ocuparea posturilor didactice
Vineri, 07 Septembrie 2012 00:00

CAPITOLUL VI
 Dispozitii finale

 

   Art. 23. -

   (1) Cheltuielile pentru organizarea si desfasurarea concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar, precum si plata cadrelor didactice care fac parte din comisiile de concurs pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar se fac de catre unitatea/unitatile de invatamant particular care a/au organizat concursul.

 (2) Normarea activitatii si salarizarea membrilor comisiilor de concurs se fac in conformitate cu precizarile prevazute in anexa nr. 13.

   Art. 24. -

    Din toate comisiile implicate in organizarea si desfasurarea concursului nu pot face parte persoanele care concureaza sau care au in randul candidatilor rude ori afini pana la gradul al IV-lea inclusiv. Membrii tuturor comisiilor implicate in organizarea si desfasurarea concursului semneaza, in acest sens, o declaratie pe propria raspundere, care se preda presedintelui comisiei de monitorizare a concursului si se pastreaza la inspectoratul scolar.

   Art. 25. -

    Lucrarile de concurs si borderourile de corectare se pastreaza in arhiva unitatilor organizatoare, timp de un an, iar celelalte documente, conform normativelor in vigoare.

   Art. 26. -

    Unitatile de invatamant particular care organizeaza concursul vor inainta inspectoratelor scolare tabele nominale cuprinzand candidatii repartizati conform anexei nr. 11, precum si dosarele acestora, in termen de 3 zile lucratoare de la finalizarea acestuia. Pentru fiecare candidat care in urma concursului ocupa un post didactic/o catedra vacant(a)/rezervat(a), conducerea unitatii de invatamant particular mentioneaza, in tabelul care se inainteaza la inspectoratul scolar, situatia angajarii candidatului.

   Art. 27. -

    Nerespectarea prevederilor legale de catre persoanele implicate in organizarea si desfasurarea concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar atrage raspunderea administrativ-disciplinara, civila sau penala, dupa caz.

Art. 28. -

    Anexele nr. 1-13 fac parte integranta din prezenta metodologie.

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Inspectia de specialitate scop obiective…

CAPITOLUL II  Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar      SECTIUNEA a 5-a Inspectia de specialitate. Scop, obiective, tipuri, etape   Art. 37. -     Inspectia de specialitate reprezinta o activitate complexa de evaluare a competentelor profesionale/activitatii...

Read more

A study in small talk in class

A STUDY IN SMALL TALK IN CLASS Prof. Adriana- Maria Ştefănescu Liceul Tehnologic Energetic „Regele Ferdinand I”, Timişoara When it comes to studentsof all ages, they do have something to say;...

Read more

Dimensiunea educativa a naratiunilor arh…

DIMENSIUNEA EDUCATIVĂ A NARAŢIUNILOR ARHETIPALE   Prof. Anca Pascui, Liceul Teoretic ,,Ioan Buteanu”, Şomcuta Mare, Maramureş   Următoarea lucrare a avut ca punct de plecare fascinaţia pe care omul de pretutindeni a resimţit-o faţă...

Read more

Rolul si semnificatia compunerilor scola…

ROLUL ŞI SEMNIFICAŢIA COMPUNERILOR ŞCOLARE ÎN PROGRAMA ŞCOLARĂ Prof. Urjan Mihaela Şcoală Gimnazială Siriu, loc. Siriu Importanta compunerilor în şcoală Pedagogia...

Read more

Dreptul copiilor la educatie si responsa…

DREPTUL COPILULUI LA EDUCAŢIE ŞI RESPONSABILITĂŢILE ÎNVĂŢĂTORULUI   Instit. Frăţilescu Mihaela-Ramona Şc. Gen. Ghe. Tătărăscu,Tg-Jiu     „Numai un iubitor de copii poate fi şi un bun învăţător” ( Simion Mehedinţi)   În practica educaţională ne punem deseori întrebarea:...

Read more

Francofonia in romania

FRANCOFONIA ÎN ROMÂNIA prof. Drăgian Ana-Elena Colegiul Tehnic ,,Constantin Brâncuşi’’ Oradea Momentul care marchează intrarea României în structurile internaţionale ale francofoniei, l-a constituit cea de-a IV-a Conferinţă a...

Read more

Premisa invatarii experientiale in fizic…

PREMISA ÎNVĂŢĂRII EXPERIENŢIALE ÎN FIZICĂ prof. Mihaela Butoi Colegiul Tehnic “Petru Poni” Onești Este o mare provocare a învăţământului, a educaţiei găsirea unui ”limbaj comun”, a unor metode...

Read more

Educatia intelectuala

EDUCATIA INTELECTUALA     Conceptul si importanta educatiei intelectuale Termenul vine din latinescul intellectus - minte, gandire, ratiune, capacitate de a gandi, rationa, cunoaste, de a opera cu notiuni, concepte. Transmiterea experientei sociale de...

Read more