|
|
Concurs national de engleza unde elevii pot castiga 2 tabere gratuite in Anglia |
Scris de administrator
|
Vineri, 21 Februarie 2014 16:14 |
2 tabere de limba engleza in Anglia,
oferite gratuit la concursul national de engleza
Mirunette Language Competition!
Mirunette International Education a dat startul concursului national de limba engleza Mirunette Language Competition, editia 2014, organizat in parteneriat cu Inspectoratul Scolar al Muncipiului Bucuresti, la 1 februarie 2014. Marile premii oferite elevilor sunt 2 tabere educationale de limba engleza in Anglia, la Oxford si Londra, in campusurile unor prestigioase universitati si colegii la nivel mondial!
Concursul se adreseaza tuturor elevilor cu varste intre 10 si 17 ani (prima categorie: 10-13 ani, a doua categorie: 14-17 ani), participarea fiind gratuita. Mirunette International Education indeamna toti parintii si profesorii sa raspunda acestei provocari, incurajand copiii sa se inscrie la concursul national de limba engleza pentru sansa de a castiga o tabara internationala!
Primele doua etape ale concursului se desfasoara online, astfel incat elevii din intreaga tara pot participa. Profesorii de limba engleza care sustin cei mai multi elevi la inscrierea in concurs, vor putea participa gratuit ca insotitori de grup in taberele de limba engleza.
„Ceea ce face ca o tabara in Anglia sa fie o experienta unica este, in primul rand, posibilitatea imersiei complete nu doar in limba, cat si in cultura si civilizatia atat de bogate ale acestei tari. Copiii ajung fara efort sa foloseasca resurse de limba de care poate nici nu erau constienti, comunicand fluent si cu placere in limba engleza. De asemenea, obiectivele turistice vizitate completeaza cunostintele pretioase acumulate, creand amintiri durabile.” (Madalina C., profesor insotitor de grup).
Prima etapa a concursului Mirunette Language Competition consta in completarea unui formular de inscriere online si raspunsul la 3 intrebari scurte si se desfasoara intre 1 februarie si 31 martie 2014. A II-a etapa, intre 8 aprilie si 11 mai 2013, include rezolvarea unui test de limba engleza si realizarea unui eseu online. A III-a etapa a concursului consta in intervievarea celor 40 de finalisti, iar in data de 1 iunie 2014, Ziua Copilului, va avea loc festivitatea de premiere, la Muzeul de Istorie Naturala Grigore Antipa.
Scopul concursului Mirunette Language Competition este de a descoperi si recompensa cu premii valoroase, tineri talentati si ambitiosi in domeniul limbilor straine, comunicarea in limba engleza, reprezentand o conditie foarte utila in orice prezentare internationala.

Finalistii concursului mai pot castiga numeroase premii: biciclete de la Biciclop, cursuri de fotografie de la National Photographic, cursuri de limba engleza nivel avansat de la Eurocor, examene gratuite de limba engleza la British Council, carti de la Editurile Humanitas, Oxford Niculescu si libraria engleza Anthony Frost, tratamente dentare la Dent Estet 4 Teens, jocuri video de la Ventum Games si interactive de la Ventum Kids, jucarii de la Boribon, bijuterii de argint de la Ilio Boutique si articole de imbracaminte de la Kids Plaza.
Mirunette International Education isi propune sa deschida orizontul elevilor spre programe universitare de elita, sa stimuleze competitivitatea, constientizarea rolului educatiei la standarde inalte si perfectionarea principalei limbi de circulatie internationala, prin participarea in tabere de limba engleza, ce implica interactiunea directa cu vorbitorii nativi.
”Ideea organizarii concursului Mirunette Language Competition a aparut ca o necesitate de a da o mana de ajutor elevilor valorosi in a se perfectiona atat in conversatia in limba engleza, cat si in comunicare in general. Consiliem elevi pentru aplicatie la Liceu sau Universitate in Marea Britanie si am realizat ce le lipseste: exercitiul de examen in conditii stricte cu respectarea cerintelor, de a face fata unui interviu si de a isi imbunatati conversatia in limba Engleza, prin depasirea barierei de exprimare intr-o limba straina.” (Daniela Pavoni, Director General Mirunette International Education)
Mirunette International Educaton este reprezentant in Romania pentru peste 60 de scoli internationale care organizeaza cursuri si tabere de limba engleza, franceza, spaniola, italiana, germana, portugheza, chineza si rusa, fiecare in tara in care limba este vorbita nativ. In 2014, Mirunette International Education sarbatoreste 10 ani de experienta in organizarea de tabere internationale si in consilierea educationala pentru admiterea la colegii si universitati de top din strainatate. Pentru mai multe detalii, accesati www.mirunette.ro!
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Miercuri, 12 Martie 2014 21:39 |
|
RELAȚIA PROFESOR-ELEV
Andone Crenguța - profesor
Colegiul Tehnic de Transporturi Brașov
Rezumat: Articolul “Relația profesor-elev” pornește de la cunoscuta afirmație a lui Ion Creangă, ce are drept idee meseria de dăscăl. M-am... Read more
Structura anului şcolar 2012-2013
prin ordin 3794 din 2012
MINISTERUL EDUCAŢIEI, CERCETĂRII, TINERETULUI ŞI SPORTULUI
ORDIN Nr. 3.794/2012 privind structura anului şcolar 2012–2013
M.Of. nr. 296 din 5.5.2012
În temeiul art. 94 alin. (2)... Read more
ROLUL FACTORILOR EXTERNI - SOCIOPEDAGOGICI - ÎN PERFORMANŢA ŞCOLARĂ
Coman Simona-Roxana, profesor învățământ primar
Școala Gimnazială „Șerban Cioculescu” Găești, Dâmbovița
Articolul îți propune identificarea rolului factorilor sociopedagogici în obținerea randamentului școlar.... Read more
ÉTUDE SUR L’ORIGINALITÉ DE LA DÉMARCHE AUTOBIOGRAPHIQUE YOURCENARIENNE
Prof. Surdu Alina-Daniela
Liceul Tehnologic Alexandru Vlahuță Șendriceni
Résumé : Marguerite Yourcenar a connu le succès mondial avec les „Mémoires d’Hadrien” et „L’Œuvre au Noir”, mais... Read more
PREDAREA INTEGRATÃ
LA CLASELE I-IV
Inst. Nicolau Mariana
Şcoala cu Clasele I-VIII Gherãesti, jud. Neamt
Problemele concrete de viatã, ce trebuie rezolvate zi de zi, au un caracter integrat si nu pot... Read more
METODE DE INTERACŢIUNE EDUCAŢIONALĂ
Prof. Laura Herman
Şcoala “Nicolae Iorga” Baia Mare
Dincolo de accentul informaţional care devine tot mai puţin monopol al şcolii, aspectul formativ şi motivaţional al acesteia se poate... Read more
INTEGRAREA COPIILOR CU CERINȚE SPECIALE EDUCATIVE ÎN ȘCOALA DE MASĂ
Prof.Brătilă Cristina-Zonica
C.S.E.I. ,,Elena Doamna, Focșani”, județul Vrancea
Tendinţa crescândă de integrare şcolară în unităţile obişnuite... Read more

Planetele Sistemului Solar
Cele noua planete ale Sistemului Solar au foarte multe aspecte in comun. Toate au orbita eliptica in jurul Soarelui si toate au luat nastere din praful si gazele... Read more
Proiectele educative scolare si extrascolare
MUZICA ÎN ORELE DE LIMBĂ ENGLEZĂ
Prof. Raluca Bârsan
Lic. Ped. ”Regele Ferdinand” Sighetu Marmaţiei
Muzica în predarea limbii engleze la clasele primare se dovedeşte a fi nu doar un mod… STILURI ŞI STRATEGII DE INTERVENŢIE
ALE CADRULUI DIDACTIC ÎN SITUAŢII DE CRIZĂ EDUCAŢIONALĂ
Prof. Cristina Lorincz
C.T. Iosif Şilimon, Braşov
Articolul pune problema situaţiilor de criză educaţională şi care ar…
JOCURILE DINAMICE ŞI
JOCURILE PREGĂTITOARE-MIJLOACE
DE BAZĂ ÎN PROCESUL DE INIŢIERE ÎN JOCUL DE VOLEI
Profesor Drăgoiu Toma
Liceul Hercules Băile Herculane
Voleiul este un joc sportiv care se bucură de o largă apreciere…
ROLUL TESTELOR ÎN VERIFICAREA PROGRESULUI ŞCOLAR
Profesor Petrescu Daniela
Școala Calotești
Verificarea și notarea progresului școlar prezintă o importanță dublă, orientativă și simulatoare. Verificarea progresului se face prin metode, forme și… Functiile de indrumare si control din inspectoratele scolare se ocupa prin concurs organizat in conformitate cu prevederile prezentei metodologii.
De ce trebuie să ţinem cont când impunem reguli copiilor?
Ce puteţi face pentru a evita „alunecările de teren” din viaţa de familie?
- Fixaţi reguli adaptate vârstei copilului.
- Aveţi grijă ca… PRECIZĂRI
pentru aplicarea Ordinului M.E.C.I. nr. 5132/10.09.2009
privind organizarea şi desfăsurarea
activităţilor specifice funcţiei de diriginte
În atenţia directorului, coordonatorului de proiecte şi programe educative şcolare şi extraşcolare, responsabilului comisiei metodice…
MANAGEMENTUL PROCESULUI INSTRUCTIV-EDUCATIV
LA CLASELE CU DEFICIENŢI DE VEDERE
Liliana Nacev, profesor psihopedagog
Liceul Teoretic IRIS, Timişoara
Profesorul psihopedagog trebuie să fie în măsură să ia în considerare nevoile specifice ale copilului…
|
|