Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768

Activitati, proiecte, parteneriate, articole
Toolkit Stiintifico-fantastic in Educatie
Scris de administrator   
Miercuri, 23 Aprilie 2014 18:35

Toolkit Ştiinţifico-fantastic în Educaţie

 

Realizat de către UPIT & CARDET pe 28/02/14

 

Titlul Proiectului:     Ştiinţifico-fantastic în educaţie

 

Acronimul proiectului:                    SciFiEd

 

Numărul proiectului:                       527471-LLP-1-2012-1-CY-COMENIUS-CMP

 

Introducere PARTEA I

Toolkit-ul Ştiinţifico-fantastic în Educaţie este cel mai important produs al proiectului SciFi-Ed. Este o combinaţie de şapte produse finite care provin din patru Pachete de Lucru diferite.

Ultima actualizare în Sâmbătă, 26 Aprilie 2014 19:01
 
Mostre de unitati SF intercurriculare
Scris de administrator   
Duminică, 20 Aprilie 2014 18:42

PARTEA VI

Mostre de unităţi SF intercurriculare

 

Fiecare partener a proiectat o unitate SF inter-curriculară (cross-curriculară), descriind o serie de lecţii interconectate care utilizează unul sau mai multe texte SF cu scopul de a atinge obiectivele educaţionale în mai multe arii ale curriculumului.

Ultima actualizare în Sâmbătă, 26 Aprilie 2014 18:54
 
Sugestii pentru utilizarea filmului multimedia si a tehnologiilor Web 2.0
Scris de administrator   
Sâmbătă, 19 Aprilie 2014 14:19

PARTEA V

Sugestii pentru utilizarea filmului, multimedia, şi a tehnologiilor Web 2.0 

 

Natura multimedia a instrumentelor noastre contemporane permite implicarea mai multor simţuri, vizând stiluri de învăţare multiple. Natura lor multi-modală implică faptul că informaţia este stocată în mai mult de un singur mod. Informaţia vizuală, verbală şi auditivă poate fi incorporată în asemenea sisteme. Reprezentarea informaţiei în moduri multiple poate îmbunătăţi învăţarea şi retenţia, numai atunci când există o suprapunere între diferitele modalităţi.

Ultima actualizare în Sâmbătă, 26 Aprilie 2014 18:51
 
Linii directoare si idei pentru incorporarea SF-ului in diverse domenii educationale
Scris de administrator   
Joi, 17 Aprilie 2014 08:37

PARTEA IV

Linii directoare şi idei pentru încorporarea SF-ului în diverse domenii educaţionale 

 

Proiectul SciFiEd pune accentul pe (1) furnizarea de instrumente, formare şi consiliere pentru profesori, care să-i asiste în îmbunătăţirea modului lor de predare, făcând ştiinţa mai atractivă pt. elevi, conectând-o cu probleme reale, din viaţa de zi cu zi, cum ar fi mediul, precum şi pe (2) facilitarea accesului la ştiinţă pt. fete şi alte grupuri marginalizate. Ideea centrală a proiectului este de a realiza aceste lucruri prin încorporarea SF-ului în predarea ştiinţelor. Cercetarea arată că introducerea naraţiunilor în educaţia ştiinţifică îmbunătăţeşte semnificativ memoria, motivaţia şi înţelegerea elevilor.

Ultima actualizare în Sâmbătă, 26 Aprilie 2014 18:51
 
Trecere in revista a textelor semnificative SF pentru copii si adolescenti
Scris de administrator   
Miercuri, 16 Aprilie 2014 23:32

PARTEA III

Trecere în revistă a textelor semnificative SF pentru copii şi adolescenţi

 

Introducere

Toţi partenerii în proiect au fost rugaţi să selecteze 10-20 de texte SF pentru copii şi adolescenţi care au fost publicate în limba lor.

Ultima actualizare în Sâmbătă, 26 Aprilie 2014 18:46
 
Introducere in stiintifico-fantastic si subgenurile lui
Scris de administrator   
Marţi, 15 Aprilie 2014 12:30

Partea II

Introducere în Ştiinţifico-fantastic şi subgenurile lui

 

Ce este ştiinţifico-fantasticul?

O caracteristică definitorie a modului SF este fascinaţia pe care o reprezintă referitor la ştiinţă şi tehnologie. Literatura şi ştiinţa, sau ştiinţa şi literatura, sunt adeseori considerate ca aparţinând de culturi profesionale separate şi non-comunicative. SF-ul este unul dintre podurile care contribuie la apropierea dintre ele, la conectarea marginilor acestei prăpăstii.

 
Abordarea SciFiEd
Scris de administrator   
Luni, 14 Aprilie 2014 18:29

Partea I

Abordarea SciFiEd

 

Sumar executiv al Raportului Transnaţional de cercetare şi Rezumat al abordărilor şi metodelor sugerate

 

Raportul prezintă rezultatele cercetării de birou (de desk) - un sondaj bibliografic în cadrul fiecărei literaturi naţionale - şi o cercetare de teren realizată prin chestionar şi interviuri structurate, faţă-în-faţă, în toate ţările partenere, şi anume Cipru, Irlanda, Italia, Polonia şi România.

 
Cadrele didactice titularizabile in ultimii 6 ani pot ocupa un post pe perioada nedeterminata
Scris de administrator   
Joi, 10 Aprilie 2014 04:11

Cadrele didactice titularizabile in ultimii 6 ani pot ocupa un post pe perioada nedeterminata

 

Guvernul Romaniei a aprobat, miercuri - 9 aprilie 2014, modificarile la Legea Educatiei Nationale prin care cadrele didactice titularizabile in ultimii 6 ani pot ocupa un post/catedra pe perioada nedeterminata. Acest lucru a fost aprobat in sedinta de guvern, OUG care modifica art. 253 al Legii nr. 1/2011, ca urmare a Deciziei Curtii Constitutionale nr. 106/2014, publicata in MO nr.238/03.04.2014.

Ultima actualizare în Joi, 10 Aprilie 2014 13:20
 
Programul Euro 200 pentru calculatoare 2014
Scris de administrator   
Vineri, 04 Aprilie 2014 21:31

Programul Euro 200 pentru calculatoare 2014

Ministerul Educatiei Nationale continua si in anul 2014 programul social „Euro 200" pentru acordarea unui sprijin financiar in vederea stimularii achizitiei de computere. Ajutorul financiar reprezinta echivalentul in lei a 200 de Euro pentru un calculator, fara a depasi valoarea calculatorului achizitionat.

Ultima actualizare în Sâmbătă, 05 Aprilie 2014 17:39
 
<< Început < 1 3 5 6 7 8 9 10 > Sfârşit >>

Pagina 3 din 22

Revista cu ISSN

Familia si scoala in crearea fiintei soc…

FAMILIA ŞI ŞCOALA ÎN CREAREA FIINŢEI SOCIALE   Profesor Mihăeş Violeta Şcoala cu clasele I-VIII Ploscuţeni, Vrancea   Rezumat Indiferent de perspectiva din care sunt abordate, familia şi şcoala îndeplinesc un set complex de roluri, acestea...

Read more

Joc si joaca in literatura romana

JOC ŞI JOACĂ ÎN LITERATURA ROMÂNĂ Prof. Octavian Horia MINDA Şcoala cu clasele I-VIII, Sînandrei, Judeţul Timiş Jocul şi joaca sunt teme foarte des întâlnite în viaţa...

Read more

Competente generale pe niveluri de invat…

     Competenţe generale ale disciplinei pe niveluri de învăţământ                 Modelul comunicativ-funcţional şi competenţele-cheie specifice disciplinei limba şi literatura română impun anumite competenţe generale în cadrul programelor şcolare pe niveluri de...

Read more

DEZVOLTAREA MUZICII CU PROGRAM IN SECOLU…

DEZVOLTAREA MUZICII CU PROGRAM ÎN SECOLUL AL XIX-LEA Profesor Lazar Mihaiela Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu   Muzica programaticã, modalitate de exprimare specific romanticã, are de fapt o...

Read more

Educatia pentru democratie imperativ al …

EDUCAȚIA PENTRU DEMOCRAȚIE – IMPERATIV AL SISTEMULUI EDUCAȚIONAL CONTEMPORAN   Soroiu Crina, profesor învățământ primar, Școala Gimnazială, George Călinescu, Iași Acest articol subliniază importanța noilor educații pe fondul evidențierii problematicii lumii contemporane, în toată...

Read more

Asupra unor inconsecvente in notatiile d…

ASUPRA UNOR INCONVENIENŢE ÎN NOTAŢIILE DIN MANUALELE DE FIZICĂ ACTUALE   prof. Cristea Adrian Colegiul Tehnic"Petru Poni" – Roman, jud. Neamț   Deoarece în standardul actual, ISO-31, nu am găsit descrierea explicită a modului de...

Read more

Metodologie privind constituirea profeso…

Corpul profesorilor mentori se constituie la nivelul inspectoratelor scolare judetene/Inspectoratului Scolar al Municipiului Bucuresti si cuprinde cadrele didactice care detin functia didactica de profesor mentor si coordoneaza efectuarea stagiului practic...

Read more

Managementul educational si familia

MANAGEMENTUL EDUCAȚIONAL ȘI FAMILIA Prof. Comănescu Marghioala Colegiul Agricol ,,Dr. C. Angelescu” Buzău Școala este instituția organizată de societate pentru instruire și educare, care contribuie astfel prin influențele sale specifice,...

Read more